لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

>> لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و استفاده منظم ار روش های رفع موهای زائد باعث آسیب به پوست صورت می شود و این مسئله دغدغه بزرگی برای خانم ها و آقایان به شمار می آید.   لیزر موهای زائد صورت  روشی وجود دارد که می تواند به طور موثر، بی خطر و دائم موهای زائد صورت را کاهش بدهد و هیچ آسیبی هم به پوست حساس صورت وارد نکند. لیزرموهای زائد با نشانه گرفتن ریشه موهای تیره، آنها را به طور کامل تخریب می کند. جاسات لیزر در عرض چند دقیقه به اتمام می رسند و شما یک قدم به پوستی صاف، نرم و زیبا که همیشه آرزوی آن را داشته اید نزدیک شده اید.

>> لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها

رشد موهای زائد در بالای لب ها، چانه، گردن و دو طرف صورت برای بسیاری از خانم ها نگران کننده است و حتی باعث می شود که نتوانند به فعالیت های عادی خود ادامه بدهند.   لیزر موهای زائد صورت  لیزر موهای زائد میتواند استرس خانم ها را در مورد موهای زائد صورت کاهش بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. خانم ها با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به بند و یا وکس موهای زائد صورتشان ندارند.

>> لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

این قفقط خانم ها نیستند که می توانند از لیزر برای رفع موهای زاد صورت خود استفاده کنند، بلکه مردها هم می توانند بجای اصلاح ریش و سبیل خود از لیزر استفاده کنند. مردها می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد در بخش های زیر استفاده کنند:

  1. گردن و ریش
  2. پشت گردن

>> انواع لیزر موهای زائد صورت

1- لیزر کامل صورت

لیزر کامل صورت شامل همه ی بخش های صورت می شود مثل: قسمت بالایی لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش یا موی جلوی گوشها، پیشانی، فک، بالای ابروها و بین ابروها زمان لازم برای لیزر کامل صورت: 5 تا 10 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

2- لیزر نواحی کوچک صورت

لیزر نواحی کوچک صورت شامل یک یا چند تا از بخش های صورت می شود که بیمار قصد لیزر آن را دارد. زمان لازم برای لیزر نواحی کوچک صورت: 5 الی 10 قدیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

3- لیزر صورت و گردن

لیزر صورت و گردن شامل لیزر کامل صورت، جلو و پشت گردن می شود. زمان لازم برای لیزر صورت و گردن: 5 الی 15 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

>> عوارض اثرات جانبی لیزر موهای زائد صورت

1- قرمز شدن پوست صورت و درد

درد خفیف و قرمر شدن پوست صورت یک عارضه طبیعی محسوب می شود. در بعضی از افراد در کنار قرمزی، تورم هم بوجود می آید.

2- ایجاد پوسته

10 درصد از بیماران در هنگام استفاده از لیزر الکساندریت با عارضه ایجاد پوسته بر سطح پوست خود مواجه می شوند. ایجاد پوسته در صورت باعث هیچگونه مشکل خاصی نمی شود؛ فقط یک سری مراقبت ها لازم است که بیمار باید انجام بدهد تا این پوسته ها عفونی نشوند و یا تبدیل به اسکار نشوند.

3- آسیب به چشم

در صورتیکه که در هنگام لیزر از عینک های مخصوص لیزر استفاده نشود، نور لیزر به چشم ها آسیب می رساند؛ مخصوصا وقتی که برای لیزر موهای زائد صورتتان از عینک مخصوصی استفاده نکرده باشید.

4- تغییر رنگدانه های پوست

بعد از لیزر رنگدانه های پوست صورت ممکن است با تغییراتی مواجه بشوند. مثلا بخش هایی از پوست که تیره تر است ممکن است، به طور موقت روشن تر می شود. در بیمارانی که با این عارضه مواجه می شوند، معمولا بعد از چند مدت پوست به رنگ طبیعی خود بر می گردد.

5- سوختگی و تاول در صورت

ایجاد تاول در روی صورت و سوخنگی پوست عارضه بسیار نادری است که در اثر تماس شدید و بیش از حد دسنگاه لیزر با پوست صورت بوجود می آید. قبل از لیز موهای زائد صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید تا با عارضه ای مثل سوختگی مواجه نشوید. تجربه و مهارت بالای متخصص یا تکنیسین هم در جلوگیری از سوختن و ایجاد تاول در روی صورت، نقش بسیار مهمی دارد.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد صورت

بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، صورت شما کاملا قرمز می شود و طوری بنظر می رسید که انگار در آفتاب سوخته اید. استفاده از کرم آلوئه ورا بر روی پوست صورت که از قبل در داخل یخچال نگه داری شده است، می تواند قرمزی پوست را تا حد زیادی کاهش بدهد و بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با عارضه تغییر رنگدانه های پوست صورت مواجه نشوید. ممکن است چند تا برآمدگی به رنگ های سفید یا قرمز در روی پوستتان ایجاد بشود که نباید به آنها دست بزنید و بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند. استفاده از آنتی هیستامین هم به پوست کمک می کند تا سریع تر به حالت نرمال خود بارگردد.

>> قبل از لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

  1. 2 الی 3 روز قبل از اینکه در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
  2. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچگونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید
  3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
  4. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید چون ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

>> محدودیت های لیزر موهای زائد صورت

  1. نتایج لیزر موهای زائد صورت دائمی نیست. نتایج لیزر در صورت می تواند فقط تا چند هفته تا چند ماه ماندگاری داشته باشد و برای اینکه بیمار بتواند به طور دائم از شر موهای زائد صورت خود راحت شود، باید در همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت شرکت کند.
  2. لیزر موهای زائد صورت به بیمار این ضمانت را نمیدهد که موهای زائد را در همه ی بخش های صورت از بین ببرد.

>> هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت بستگی به بخش/ بخش هایی از صورت دارید که قصد لیزر آنها را دارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز لیزر ,صورت ,موهای ,زائد ,پوست ,استفاده ,موهای زائد ,لیزر موهای ,زائد صورت ,پوست صورت ,برای لیزر ,لیزر موهای زائد، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اشعار شاعران معاصر تخفیف ویژه فقط برای امروز وبلاگ مطالب علمی ஜ۩۞۩ ஜ בخـتر刀ノζ乇 ــرکஜ۩۞۩ ஜ khoshnevisi خاطرات نمایندگی فروش اندرس هاوزر دوستانه