بازی‌های کنسول XBOX 360 با ۲ فرمت متفاوت عرضه می‌شوند.

۱) فرمت XGD2:
تمامی بازی‌های قدیمی و بعضی از بازی‌های جدید با این فرمت عرضه می گردند. مشخصه‌ی این دیسک‌ها حجم ۷.۳ گیگابایت می‌باشد.
این فرمت هم بر روی LT2 و هم بر روی LT3 همزمان قابل اجرا می‌باشد و در صورت اعمالPatchهای امنیتی قابلیت بازی به صورت امن در شبکه Live را دارا می‌باشند.
این نوع فرمت همچون بازی‌های گذشته تنها به صورت رایت عادی می‌باشد و نیازی به BurnerMax ندارد.
این بازی‌ها تنها با یک قیمت در { گیمز بست – GamesBest.ir } قابل می‌باشند.

 ۲) فرمت XGD3:

در فرمت جدید دیسک بازی‌ها از طرف مایکروسافت (XGD3) نوع جدیدی از دیسک‌ها استفاده شده که فضای بیشتری برای ذخیره بازی ایجاد می‌نماید. (۸.۱۳ گیگابایت)
از طرف دیگر محدودیت فضا بر روی دیسک‌های دولایه عادی (۷.۹ گیگابایت) باعث می‌شود تا مقداری از فضای آخر بازی (در حدود ۳ درصد) بر روی دیسک‌های عادی رایت نشود. این عمل (رایت ناقص روی دیسک عادی) باعث می‌شود تا با مشکلاتی همچون هنگ و فریز در حین بازی مواجه شوید. همچنین در صورت رایت ناقص ۹۷%، امکان اجرای بازی از روی هارد را از دست خواهید داد که نتیجه آن صدای آزار دهنده درایو کنسول، مستهلک شدن سریع لنز به دلیل فشار روی آن و لود طولانی بازی‌ها به دلیل کند بودن درایو نوری نسبت به هارد خواهد بود. برای حل این مشکل، C4eva راهکاری را ارئه نمود تا با مدل‌های خاصی از رایتر بتوان با انجام تغییراتی، کل حجم داده‌های بازی (۸.۱۳ گیگابایت) را روی دیسک رایت نمود که این روش با نام ‌BurnerMax معروف می‌باشد.

در این روش کل داده‌های بازی بدون کم و کاست بر روی دیسک رایت شده و با مشکلات ذکر شده در قسمت قبل روبرو نخواهید بود. این بازی‌ها در صورتی که دارای Patch ویژه LT2 باشند، دیگر قابل اجرا بر روی LT3 نیستند و باید مجدداً Patch یا اری گردند.
این بازی‌ها با ۲ قیمت متفاوت برای رایت معمولی و رایت برنرمکس در { گیمز بست – GamesBest } قابل می‌باشند. برای مشاهده لیست کامل این بازی‌ها از منوی موضوعات بخش برنرمکس را انتخاب نمایید. 


مزایای رایت برنرمکس – BurnerMax  :

    سازگاری با ال تی ۳
    امکان بازی به صورت امن در شبکه لایو
    امکان نصب بازی بر روی هارد
    رایت کامل بازی (بدون هنگ و خروج از بازی) خواهد بود. 


معایب رایت معمولی (۹۷ درصد):

    عدم امکان استفاده در شبکه لایو
    عدم امکان نصب بازی بر روی هارد
    هنگ پی در پی و سیاه شدن تصویر و خروج از بازی به دلیل ناقص رایت شدن بازی

 

#) بنا به دلایل گفته شده برای بازی ها با فرمت XGD 3 حتما نسخه برنرمکس پیشنهاد میشود. 


پرسش‌های رایج :

۱) علت تفاوت قیمت دیسک برنرمکس با عادی چیست؟

این تفاوت قیمت به دلیل تک تک رایت شدن بازی‌ها توسط کامپیوتر، استفاده از پایین‌ترین سرعت (۲.۴X) برای دستیابی به کیفیت بالاتر، تست ۲ مرحله‌ای Verify & Quality test بازی‌ها برای اطمینان از سلامت بازی می‌باشد.
همچنین با توجه به تست‌های کیفیتی انجام گرفته، میزان خرابی و دیسک سوخته در این روش چندین برابر رایت عادی بوده و گاهی از بین هر ۵-۶ دیسک تنها یک دیسک دارای استانداردهای لازم بوده و قابل ارائه به مشتری می‌باشد.

۲) من دیسک را تهیه کرده ام. چگونه از رایت شدن به روش برنرمکس اطمینان حاصل نماییم؟

از دیسک فوق توسط کامپیوتر image با فرمت ISO تهیه نموده و حجم فایل تولیدی را چک نمایید.

در صورتی که حجم فایل فوق ۸٬۱۳ گیگابایت معادل ۸٬۵۳۴٬۰۳۰ کیلوبایت بود دیسک فوق به روش برنرمکس رایت شده
و در صورتی که حجم آن ۷.۹۶ گیگابایت معادل ۸٬۳۴۷٬۶۴۸ کیلوبایت بود دیسک فوق روش رایت عادی بوده و مناسب استفاده در شبکه لایو نیست.

لازم به ذکر است دسته‌ای از درایوها قابلیت خواندن دیسک‌های برنرمکس را ندارند و رفتاری مشابه دیسک ۹۷ درصد از خود بروز می‌دهند. (به ویژه درایوهای لپ‌تاپ و درایوهای Pioneer و …) توصیه می‌شود دیسک‌های برنرمکس را با درایوهایی همچون Liteon-Plextor-Asus-… چک کنید که قابلیت خواندن این نوع دیسک‌ها را داشته باشد.


دانلود بازی رایت ,بازی ,دیسک ,برنرمکس ,بازی‌ها ,عادی ,رایت عادی ,تفاوت قیمت ,شبکه لایو    ,عادی بوده ,رایت برنرمکس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله سلامت و زیبایی اروند پترو سامان آشنایی با انواع درب نیک چیز باربری تهران اتوبار تهران چلسی گوگل